3080541308 |
Veure i viure els projectes |
2019-2020 |
Assessorament. Secundària en general |
|
|
|
21/1/2020 - 17/6/2020 (20 hores) de 15:30h a 18:30h |
|
INS El Castell |
|
c. Barcelona, 91 (Esparreguera)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Baix Llobregat VII
|
| |
|
Activitat passada a format virtual, instrucció 3/2020 de 13 de març. COVID19 |
| |
Inscripció |
12/09/2019 - 27/09/2019 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
El preten donar eines al professorat del centre per dissenyar, revisar i validar propostes de projectes de treball per tal de fer significatiu l’aprenentatge dels alumnes.
|
| |
Objectius |
- Elaborar propostes de projectes d'aprenentatge significatiu per als alumnes.
- Identificar les característiques de l’aprenentatge significatiu.
- Dissenyar i compartir una proposta de projecte d’aula per primer i segon cicle de la ESO..
- Delimitar i acotar un procés d’avaluació adequat a la metodologia de treball per projectes,
|
| |
Continguts |
- Competències "va sí, què és"?. Aspectes generals, com desenvolupar les competències bàsiques, activitats, ús de recursos materials, avaluació.
- No em toqueu la meva avaluació: normativa, elements del currículum, mapa de competències, programacions didàctiques, models de programació.
- Amb P de Projectes: materials i recursos, disseny d'un projecte, planificació i realització d'un projecte.
|
| |
Formador/a |
Jose Alvaro Porca Costa
|
| |
Avaluació |
S'avaluaran els segents aspectes:
- Desenvolupament de dos projectes de treball diferenciats per primer i segon de la ESO.
- Aplicació d'aquest projectes en aquests nivells
- Nivell de satisfacció amb el funcionament general del projecte dintre dels equips docents.
- Recull dels resultats educatius en els equips docents i també a partir dels full d'autoavaluació de l'alumnat
- Propostes de millors des dels departaments implicats.
- Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el
desenvolupament de l’activitat formativa.
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa.
- Definició de línies de treball a seguir per consolidar l’aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
- En funció de les hores d’altres requisits, s’haurà de realitzar, individualment o en petit grup, un projecte o activitat d’experimentació a l’aula, relacionada amb els continguts treballats a l’activitat de formació; s’analitzaran els resultats i es recolliran evidències de la transferència. La persona formadora concretarà el treball i farà el seguiment.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l’aprofitament i la transferència immediata.
- Es requerirà un qüestionari de satisfacció en el que s’inclouran aspectes relacionats amb la satisfacció, la transferència i l’avaluació de l’activitat.
|
| |
E-mail |
crp-martorell@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
21/01/2020 |
- |
- |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 4 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 5 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 6 |
diumenge |
17/05/2020 |
- |
- |
|
| |